9.08.2010

Sondanbir

Saatin kaçı olmuş, uğraştığım dingil dangoz şeylere bak günlük ya.

Aslında sana bir şey itiraf edeyim mi? (Ahaha dur lan heyecanlandın hemen, sakin ol.) Edeyim mi? Ediyorum öyleyse; Şu bilgisayarın başına tek oturma sebebim müzik dinlemek aslında.

Ha' Diyeceksin ki, ulan iPod'un var, yükleyip müziklerini dinlesene. Yok tüm müziklerimi yüklemek istemiyorum. Çünkü o zaman random shuffle'ında istediğim şarkıların gelmesi çok rastsal oluyor ve istatistikler de beni hep yanıltıyor. O zaman sadece sevdiğin şarkıları yükle diyorsun tabi şimdi de, ama sevdiğim şarkılar sürekli değişiyor, çünkü değişmeyen tek şey değişimin ta aq afedersin.

Değişiyoruz efenim mütemadiyen. Şimdi bakınız misal bir anda nasıl da kibar ve nazik bir salon erkeği oluverenzi, hop! daha cümle bitmeden bir anda da kaan sezyumanza, hop! sonra da extravaganza.

Bir de aslında bilgisayar başına geçip müziği burada dinlememin gerçek sebebi, bu bilgisayar barşına geçip kulaklığı takıp müzik dinleme hali, çok güzel bir hal, tam embesil hali, tam idiyot hali, süpernatural bir hal o bakımdan.

Hatırlatmak istiyorum, yarın işe ben gidicem. evet.
O zaman bugünlük eyvanlamam bu kadar. Lakin ki, yarın yine gelebilirim, ölmez de sağ kalırsam.

Hiç yorum yok: