25.08.2010

Yurdumda dolandırıcılık da zor be birader

Sevgili günlük, gün geçmiyor ki güzel yurdumda angut bir dolandırıcılık vakası ile karşılaşmayayım. :)

Ablamın gün içinde karşılaştığı süper ilerizekalıgeri dolandırıcı arkadaşların taktiğini herkese anlatayım da, saftirik bir anınıza gelip de yok yere kontür (kredi) kaybetmeyin.

Yapılan şu;

Öncelikle telefonunuza mesaj geliyor;

"Telefonunuza 20 TL kredi yüklenmiştir, Turkcell" Ahaha burada dikkat, mesajın geldiği telefon numarası alelade bir telefon numarası. 2066 falan değil mesela :]]

2 3 dakika sonra bir mesaj daha geliyor;

"Ay askerdeki bilmemkime 2o TL kredi yollamak isterken yanlışlıkla size yolladım, geri yollarsanız sevinirim."

Sonra tabi haliyle içinizden koca bir "Hahaha hsktr lan" deyip gülüp geçiyorsunuz.

Sonra aynı numara, "Kardeşş, yanlışlıkla 20 TL kredi yolladık geri yollar mısın" diye bir mesaj daha gönderiyor. (Ramiz dayı stayla)

Tabi haliyle siz tekrara düşüyor ve yine "Hahaha mal mısın birader" diyerek gülüp geçiyorsunuz.

Sonra yine aynı numara, "Haram zehir zıkkım olsun vıdı vıdı bıdı bıdı" gibisinden über etkileyici mahalle karısı tarzında bir mesaj daha gönderiyor ki, kelimeler kifayetsiz kalıyor. :]]

Sonuç:
Şimdi güzel kardeşim ben sana ne diyeyim? Hayır, birincisi faturalı hatlara kredi yüklenmiyor, hadi bari dolandıracaksın adam gibi dolandır. İkincisi inandırıcılıktan uzak mesajlar atıyorsun, mesajın sonuna Turkcell yazıyorsun, ama numaranı kabak gibi gösteriyorsun. Üçüncüsü de, üçüncüsü yok lan daha ne olsun. :]]

Hadi git biraz Amerikan filmi izle de sonra gel...

4 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

ben öyle msjları anında siliyorum :D

Sazan dedi ki...

Cin olmadan adam çarpmaya çalışmak ve bunu yağarken de güzide kurumların adını kullanmak. Cık cık cık...

Kınadım...

Monera dedi ki...

Dünyada bir balık; aynen öyle. Ben artık reklam kampanya mesajlarını da okumadan silmeye başladım. :]

Monera dedi ki...

Sazan; :) Cık cık cık. Biz de kınadık efenim. Hatta devam etselerdi savcılık sürecinde ilk sana danışacaktım zaten. Maddi manevi bütün tazminat davalarını açar parayı kırışırdık. :)