18.12.2010

N'aber, nası' gidiyor, neler yapıyo'sun?


- Vaay çok iyi görünüyorsun. N'aber, nasıl gidiyor? Neler yapıyorsun?

- Fena değil. Sigaraya başladım. Arada bir kuzenimin barında uyuşturucu satıyorum. Öhhööeh!! A çok özür dilerim. Dün gece parkta yatmak zorunda kaldım da. Şu şeydeki var ya, Kurbağalıdere'nin Moda tarafına bakan yerinde, tekne falan yapıyorlar hani, onun arkasında. Soğukta yatınca üşütmüşüm sanırım, biraz öksürüyorum. Geçen ay kaçak deri işinde gemiden düşmüştüm o zamandan beri toparlanamadım bi' türlü. Off ne soğuktu var ya, kıyıya çıktıktan sonra o balıkçı barınağını bulamasaydım herhalde donardım o gece. Aslında gene öksürük falan önemli değil, onu bi' şekilde geçiriyorum da, çok soğuklarda bacağımdaki kurşun dayanılmaz derecede sızlıyor ona bir çare bulamadım. Kemiğe saplanmış çıkaramadılar. 3 aydır falan soğuk gecelerde uyuyamıyorum ağrısından. Zamanla alışırmış vücut dedi doktorlar. Doktorlar dediğime de bakma :] heyecan arayan tıp öğrencileri baktı. Kuzen sağolsun 2 3 tanesini topladı getirdi. Onlar da yasadışı bi' işlere girdik edasıyla biraz temkinli biraz da hevesli baktılar. ilgilendiler bayağı. Arada bi içiyoruz onlarla da toplanıp. İyi çocuklar. Her an ulaşılabilecek bir doktor olması lazım valla. O çocuklar gelmeseydi o gün halim dumandı. Hastaneye falan gidemezdim çünkü, gitsen şimdi" ne iş ne oldu nasıl oldu" iki saat tatava. Polis falan da gelirse ooh tam tıkandık, çıkamazdık artık oradan. Zaten kredi kartı borçlarım yüzümden sürekli adres değiştirmek zorunda kalıyorum. Polisle falan uğraşamazdım bir de orada. Aa şu şey değil mi şuradaki, valla o, ya benim gitmem lazım, neyse, görüştüğümüze çok sevindim. Kendine iyi bak.

2 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

Bunlar gerçek olamaz di mi :D
Hayal ürünü de :))

Monera dedi ki...

Balik: Ahaha tabi ki gerçek :]