17.02.2011

ah keşkem keşkem keşkem

- Sen de diğer erkekler gibisin!
- Keşke sen de diğer kadınlar gibi olsaydın.

Evet sevgili günlük, böyle de alakasız bir konuşma ile bugünkü yazımıza başlıyoruz. Yazımıza diyoruz çünkü yazıyı içselleştirmeni ve bağrına basmanı böğrüne sokmanı istiyoruz, ruz diyoruz çünkü o çoğultucu bir sonek, olaya çoğulluk katıyor, uz diyor, biz diyor, istiyoruz diyor, burada yazar içindeki diğer karakterlere sesleniyor.

Ve hemen de aklımızda beliriyor bir "ah keşkem keşkem keşkem, bir keşkek olsaydı da yeseydik keşkem.", sahi keşkek neydi kuzum? [kuzum mu?] Bak bu köşeliparantez'in içindekileri küçük yazdım mesela, ama şimdi yayınlayınca büyük görünecek, yazımın karakteristik özelliği bozuluyor lan google. Düzeltin lan şunu. Yeni şablon yaptık falan ama yok, düzelmedi, düzelmeyecek biliyorum, nayır, nolabilemez, neysne.

Karar verdim Java ve PHP öğrenmeye başlayacağım. Java bir programlama dili, PHP de öyle. Her Social Network filminden çıkan fani gibi ben de bir site yapıp paranın çok afedersin ağzını yüzünü kırarım diye düşünüyorum. Ki filme gitmedim bile, iradeyi sen düşün.

Oh be, kaç gündür yazamamamamamın sebebi, [oha kaç tane mama var orada] çaysızlıkmış. bugün kendime 350milyon bardak çay yükledim bir faltaşı bir fel fecr durumlarına saptım.

Gene gelirim ben, hadi görüşürüz.

Dipnöt: Hayatımda hiç keşkek yemedim lan ben, ne alaka, keşkül diyelim ona, o daha güzel.

2 yorum:

Berna dedi ki...

Keşkül daha iyidir. Evet...
:)

Monera dedi ki...

evet keşkül daha iyidir :))