26.04.2011

Bugün aslında yarındı

Bazen canım sıkılıyor, öyle dalıp gidiyorum, yüzme de bildiğim için korkmadan dalıyorum, hiç düşünmeden öyyle uzun uzun dalıyorum. Bir şey de olsa çünkü hemen sırt üstü uzanıp dinlenme tekniğim var böyle batmadan çok süpersonik bir teknik o yüzden rahatım.

Şu saatler iyi bak, böyle televizyonda izleyecek pek bir şey yok, Canlı Para var, ama onu da izlemiyorum, gelmiş burada müzik dinliyorum. Ezel bir acayip oldu lan bu arada alakasız olacak ama, nereye gidiyor bu dizi kestiremiyorum.

Çok yoruluyorum lan bu aralar, işler ayrı bir yoğun, aq ben kurtarıcam sanki dünyayı. [Hişş, lan 13 yaş altı çoluk çocuklar, bunları okuyorsanız şu anda zıplayın gidin başka bi'şeylerle uğraşın, bir önceki cümleyi de 2 gb belleklerinizden çıkarın, mesela kitap mitap okuyun.]

Çoluk çocuk dedim de, geçtiğimiz günlerden bir gün, Taksim'deki Börgır King'e girdim. Arkadaş, Türkiye genç ülke diyorlardı da inanmıyordum. Nerede bu gençler diyordum. Meğersem hepsi Börgır King'deymiş. Okul çıkışı belediye otobüslerinden beri bu kadar çok çocuğu bir arada görmemiştim. "Vay be" dedim şaşkın bir ifadeyle.

Daha önceki günlerden bir gün de, şu Bostancı'nın ortalık yerine açılmış olan Paragon'daki Popeye's Abe Yes Abe No'da aynı "Vay be" şaşkınlığını yaşamıştım, üstelik hava da buzdurucu soğuktu ve içeride oturmaya bir tek masa bile kalmamıştı. İşte o zamanki "Vay be"m gerçekten tam bir "damar damar üstüne binme vay be"si gibiydi. Ve gerçekten damar damar üstüne binmişti.

Neyse ne diyordum, hah, evet, yıllar yıllar ve yıllar sonra 4 GB'lık internet kotamı aşmış olmanın haklı gururunu yaşıyorum lan sevgili günlük. Hatta bundan sevgili TTNet de memnun olmuş olacak ki, hemen mail göndermiş, "4 GB kotanızı bugün itibariyle aştınız. Girecek megabayt'larınızı güle güle kullanınız" diye. Hemen aradım teşekkür ettim. Otomatik sesli mesaj kadını beni pek dinlemedi ama olsun, büyüklük bende kalsın.

Sonra derin derin düşünceler kapladı tüm benliğimi, acaba ben tam olarak nerede neden nasıl n'oldu da böyle 4 gb lan? gibi sonunu getiremediğim düşüncelerdi bunlar. Üstelik cevaplarını aramak gibi bir niyetim de yoktu, napiym lan şimdi, aştıysak aştık.

Sanırım bana da kotasız internet aldıracak kahpe felek.

Neyse,

TTNet'in otomatik sesli mesaj kadını, bu şarkı senin için geliyor. (sağtıkyenisekme)
[Stereophonics - Maybe Tomorrow]

4 yorum:

imza dedi ki...

bana gelsin o şarkııı :) bana banaaa

bu arada bekle, ben de dalıyorum aşağıda buluşalım :) kafalara dikkat

imza dedi ki...

Ayrıca da bırak artık şu haleleri :)))

imza dedi ki...

neden aslında yarındı :))

Adsız dedi ki...

Tatlı web sitesi, benim aramalarında blogunuza rastlamak yoktu! Carry fantastik işe!