19.04.2011

Tam yatacaktım, yatamadım

İyi geceler sevgili günlük, yatacaktım, tam yatmadan önce televizyondaki şu kanallara bakayım dedim [sanki başka yerde kanal var] [var tabi olm, panama kanalı var süveyş kanalı var] [bak bir de mesela "bana şu şu şu kanallardan ulaşabilirsiniz" diyenler var ya, onlara içimden "peki süveyş kanalından da ulaşabilir miyiz?" falan demek geliyor içimden ama tutuyorum kendimi, öyle kıskıskıs içim içim gülüyorum, kıs kıs kıs.] [köşeli parantezin dibine vurmak.] [için için olacaktı orada içim içim değil, sağlık için süt için.]

Neyse, sonra baktım ki Survivor var, hemen Nihat Doğan'dan iki üç öğreti kapayım da aykuûm zıplasın hoplasın. Bu arada laf aramızda bu "var mısın yok musun"cu tayfa resmen ünlü oldu lan.

Sonra sıkıldım. Değiştirdim. Ve daha da sıkılacağımı tahmin etmediğim ancak izlemeye devam ettikçe sıkıntıdan sivilceler döktüğüm bir diziyle karşı karşıya kaldım. Evet değiştirmeliyim. Değiştireyim. Değiştiriyorum. Değiştirdim.

Evet sayın seyirciler, gördüğünüz gibi, "değişmeyen tek şey değişimdir" mottosundan hareketle değiştirdiğimiz bu değişimlikler gerçekten insandan insana farklılıklar arz etmektedir. Çünkü herkesin popileri farklıdır. Herkesin değişimlikleri farklıdır. Herkesin popisi kendisi için olmalıdır, senin ya da benim için değil yani, çünkü popiler kültür hakkı böyle bi'şeydir. Oeeaaayyyh.

Olm böyle yutupta falan bakıyorum bazen, millet ne çok video çekiyor ne çok video yolluyor ne çok video yayınlıyor ne çok video beğeniyor ne çok video lan ne çok video. Eskiden yoktu bu kadar videolar. Her şey bu LCD televizyonlar yüzünden bence.

O değil de, kendime acayip derecede iPad2 alma gazı vermiş durumdayım lan. Ya da HTC Flyer. Neden diye sormak isteyebilirsin. İstemeye de bilirsin. Ya çünkü bu lapintop'la birlikte aldığım 3G İnternet data hattımın 1 GB'lık internet kotası bana bakıyor, ben ona bakıyorum. Öyle boş beleş bakışıyoruz. Lapintop da her yere götürülmüyor. Ama bir iPad2'm olsa ya da HTC Flyer'im olsa, bu 3G internetimin beleş Gigabyte'ları boşa çağlayan ve önüne bir baraj kurulmadığı için ekonomiye hiç bir katma değer sağlamayan başıboş ırmaklar gibi akıp gitmez gibi geliyor. Bilmiyorum belki de çok yanlış düşünüyorum. Ama belki de çok doğru düşünüyorum. Belki de çok düşünmüyorum. Neyse diyorum o zaman.

Uykum var, ben gidip yatıp uyuyup uyanıp işe gideyim. Bu da, Şu anda mahallenin çöplerini karıştıran tüm sokak kedileri için geliyor. Ehkehkeh.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Monera ve gazlari :)..ne zamandir teknolojik bi seyler almiyordun :)...

imza dedi ki...

yatülen :))

Monera dedi ki...

gizem: evet evet koydum kafaya alıcam bir tablet :))

Monera dedi ki...

imza: yatıcamülen :)