19.05.2011

oha amma ara vermişim

Sevgili günlük naber, nasılsın, ii.

Yahu uzuuun zamandır sana girişemiyorum farkındayım, ama bunun tabi ki nedenleri var. (Kaç hafta olmuş yahu, yuhaşimatsu diyorum)

Önce bir bel hassasiyeti yaşadığım için, değil bilgisayarın başına geçmek, bilgisayarın önündeki sandalyenin üstüne bile geçemiyordum, (gerçi lapintopum var onunla da yazabilirdim ama efenim ah işte sağlam kafa sağlam vücutta bulunur mantalitesinden hareketle, vücut sağlam olmayınca kafa da bi'milyon oldu, öyle bi 7 8 gün boş boş yattım evde, hiç yazı yazasım gelmedi çohafedesin.)

Neyse, ya biraz da akşamları zaman bulamıyorum aslında. Yoruluyorum efenim. 2 3 günden beridir de bir nezle peydah oldu, onunla uğraşıyoruz. Geçiyor.

Evet böylelikle tekrardan başlamış olalım, ben gelirim gene. Hadi eyvalah.

2 yorum:

Kıreyzi Görl dedi ki...

Nezle olmadığın tek bir gün söyle, ben burada kendimi öpücem.

Monera dedi ki...

periyodik olarak nezle olurum :]]