28.08.2010

Bir kara komedi filmi karakteri modunda olan ben...

Bir kara komedi filmi karakteri modunda olan ben, bugün süper Belediyemiz'e bir kere daha çok güzel bayramlıklar giydirdim.

Dünyanın -benim gözümde- en mal Belediyesi olma özelliğini bugün de kaybetmeyen Maltepe Belediyesi, Cumartesi sabahı sabah 10:00'da tangır tungur gıcırtılı çöp kamyonunun, gacır gacır çalışan konteyner yükleme mekanizmasına abana abana çöp toplayıp "Cumartesi sabahı insan nasıl sinirlendirilir" konulu çok edebi bir sokak gösterisine imza attı. (Genelde her hafta aralıksız bu gösteriyi izliyoruz, amatör sokak sanatının dostu süper belediye)

Sokağın başından başlayan bu güzide eser, tüm mahallelinin çılgınca alkışlı feryatlı tepkileriyle karşılandı.

Uyanmıştım. Üstelik henüz 5 saat falan uyumuştum. Tüm hafta bekledikten sonra Cumartesi sabahı bu şekilde uyandırılmak gerçekten bünyeme çok iyi gelmiş zihnim açılmış ve dimağımdaki tüm bayramlıklar sessiz tepki babında kafamın içinde dolanmaya başlamıştı. Ama durdum.

Kalktım camdan bakmakta olan anneme doğru sessizce yaklaşıp, "hiyaa!" diye bağırdım, (Ahaha yok lan kalbine mi indiricem kadının yapmadım öyle bi'şey) Yaklaşıp, "ne kadar mal bir Belediyemiz var değil mi anne?" dedim, "Evet" dedi. Tasdiklenmenin verdiği huzurla tekrar gidip yattım. O anda çıkıp sevgili çöp toplayan insanlara haykırmak, çok anlamsız olacaktı, zira "Bize niye bağırıyorsunuz kardeşim topla diyorlar topluyoruz" savunması ile karşılaşmak istemiyordum. Bu yüzden içsel tepkimi sabah sabah twitter'a döktüm. Sağ olsun o saatlerde uyanık olan 'kirazem' de bu döküntüleri karşılayıp derdime ortak oldu :) Önerilerini dinleyip "sleep mode on" yaptım.

Ama yine bir kara komedi filmi karakteri modunda olan ben, tam dalmak üzereyken çalan telefonla tekrar uyandırıldım. "Yieeeh, bu kadarı da fazla artık :)" deyip yataktan zıplıyorken, (hafif bi' gülme geldi o ara), annem yetişip telefonu kapıp kayıplara karıştı. (Kaçarken yüzündeki imalı gülümsemeyi görmedim de değil hani, neyse...) :]

Sonra biraz uyumuşum.

Şimdi günün anlam ve önemi ile hiç alakası olmayan ve hiçbiri sevgili Belediye'mize gitmeyen, 3 adet şarkı geliyor; Family Force 5 söylüyor:

Drama Queen (sağtıkyenisekmeherseferindesöyletme)


3 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

sinir o çöpçüler :)

Monera dedi ki...

Asıl onlara o saatte toplayın diyen belediye sinir :))

dunyada bir balık dedi ki...

yok hem çöpçüler hem belediye sinir :D