29.05.2011

@sosyalmedyatv Vs @kingodisco [Düzenleme yapıldı]

Sevgili günlük, dün gece KingoDisco programını izledikten sonra, yazmış olduğum şu yazımda, biraz Sosyal Medya TV programı ile KingoDisco'yu kıyaslamış ve KingoDisco'nun sosyal medyayı kullanma tavrının "twitter profillerinde pek de fazla (hatta hiç) gönderilmiş tweet olmaması nedeniyle" yapmacık kaldığını, sosyal medyaya hizmet etmek yerine sosyal medyadan faydalanmaktan öteye gitmediğini yazmıştım.

Ancak bugün aldığım bir yorum işleri biraz değiştirdi.

Okan Bayülgen imzalı şu yorumda; profillerindeki tweet'leri düzenli olarak sildiğini, profillerindeki az sayıda tweetin sebebinin de bu olduğunu açıklıyordu.

Öncelikle, eğer yorum gerçekten kendisi ya da ekibi tarafından gönderilmişse, bu ilgisinden ötürü kendisine teşekkür ederim.

Tweet'lerini siliyor olmasını da şuna bağlıyorum bilmiyorum doğru mu? Sürekli geleneksel medyadaki fazla bilgi kirliliğinden yakındığı ve dezenformasyonun ortaya çıkardığı kaos ortamını kötülediğini pek çok kez işitmiştim, sosyal medyada da bunun olmasını engellemek istiyor olabilir. Öyleyse eğer kendisini bir kere daha tebrik ediyorum.

Dipnotdediğindipteolur:
Eğer yorumu yazan kendisi ya da ekibinden biri değilse, Okan Bayülgen olarak sağa sola yorum gönderen arkadaşı şuraya başvurmaya davet ediyorum. Orası uzaksa şuraya da başvurabilir. :))

Hiç yorum yok: