10.07.2008

Not umnot sunnot


Bir yere üye olmak her zaman için bana antipatik gelmiştir aslında. CV'lerde bile üye olduğunuz dernek ya da kuruluşlar kısmını hiç bir zaman doldurmam, zaten üye de olmam, endüstri mühendisleri odasına bile olmadım, ki öyle bir oda var mı onu bile bilmiyorum. Bir yere bağlı olmak bana ters galiba. Bir yerin çatısı altına girmeyi sevmiyorum sanırım ben. Yoksa bağlanma problemim falan mı var benim?

Sırf bu yüzden çok merak ettiğim halde google analytics'e bile üye olmuyorum, ulan kafayı yicem olsam mı acaba? Ki aslında o biraz paranoyak bir durum, bununla alakası yok. Blogcunun bir osu iyiydi, istatistikleri kendisi çıkarıyordu. Neyse yarın bakarız bu olaya.

Bir de şu antipopüler tavrım var. Ona sonra gelirim.
.
Bir de şu Roman - Çingene olayına eğileceğim, kendime not. Ulan bunların ikiside aynı şeyler, delirtmeyin adamı.

Bir de yarın erken kalkmam lazım.

Onun için de erken yatmam lazım.

Ama saat artık çok geç.

Hiç yorum yok: