25.08.2009

forforti

İki şarkı arasında mekik dokuyorum sevgili günlük sürekli yine aralıksız biteviye mütemadiyen. Olmazdı bayağıdır böyle takılmalar bende, ama başladı işte.

Neyse, asıl konu şu ki, benim bu çakma konversler tam ayak barnaklarının bitip de ayağın başladığı yer var ya [ahaha o ne demek lan], hani yürürken eğilen kısım, işte oradan yandan aralanmaya başladı. Her adım atışımda açılan yan kaplamalara bakıp bakıp iç çekiyorum. Ve bu beni inanılmaz derecede mutsuz ediyor, hayata küsesim var. [Ohohooov asıl konu buysa yandık.]

Boşuna demiyorlar efenim ucuz etin yahnisi nic'olur diye. Öyle mi diyorlar tam da bilmiyorum aslında ve hiç de bakasım yok, dedim ya küsesim var, küsesim var diyorum hâlâ baktın mı baktın mı, laf anlamıyor musun lan?

Bugün işe geç kaldım. Sabah annem geldi, "aa oğlum sen işe gitmiyor musun bugün?" dedi, " ya gideriz anne hele bir kalkayım da" dedim. "Yok yani saat 10 da o bakımdan sordum ben?" dedi o da. "O zaman ben bi kalkıym de işe gideyim" dedim ben de heyecanlanmasın diye çok cool bi şekilde. Alışık değildir o benim işe geç kalmama, heyecanlanmıştır şimdi diye düşündüm o uykulu halimle.

Hatta kalktım tıraş oldum, bir de banyo yaptım üzerine, olayın önemli olmadığını iyice görsün de heyecanlanmasın diye. Çünkü boşuna demiyorlar efenim ağlarsa anan ağlar gerisi yalan ağlar diye. Sonra amirimi aradım [amirimi aradım lafını da 27 yıldır hiç kullanmamış birisi olarak şimdi çok garibime gittim şimdi kendi kendimin, hem de bozuk dilbilgim de tavan yaptı bu sayede.]

"X abi günaydın" dedim, ve ekledim, "Abi günaydın dediğime göre yeni uyanmış olduğumu anlamışsındır." "Hahaha anladım" dedi o da. "Abi özür dilerim çıkıyorum birazdan geliyorum haber vereyim istedim" dedim. "Tamam" dedi o da. Sonra gittim. O kadar. Bitti.

O değil de, şu çakma konversler çok canımı sıkıyor, bir japon bulup yapıştırsam diyorum. Yoksa benim halim nic'olur?

Ha cidden, bu japon yapıştırıcısını japonlar mı buldu hakikaten? UHU vardı bir zamanlar, sonra 404. Bir de apollo forforti vardı ben de hiç sevmezdim onları.

Ah bir de hakkinen vardı efenim, efbir piloyutdu kendisi. Hakikaten hakkinen geliyor evet hakkinen birinci. Bu efbir pilotları şimdi üçyüz falan basıyolar ya ondan pilot deniyor bunlara bildim onu ben. Of be düşünsene üçyüz basıyosun ya. Abi kaç basıyo, üçyüz, oha havaya bak.

Hiç yorum yok: