18.08.2009

Tatil Kolajı Şeysi

- Evet sevgili çocuklar bugün yaz tatilimizi anlatan bir kolaj çalışması yapacağız.
- Ama hocam biz Türkçe dersinde kompozisyon yazmıştık o konuda?
- O başka, bir de resmini yapacağız şimdi.
- Patates baskı yapsak?
- Yok kolaj yapacağız.
- Patates kızartma?
- Yok.
- Kola?
- I ıh.
- (Yaptıracak bi'şey bulamadım demiyosunuz da siz de işte yersek)
- Yemezsen gargara yap.
- Aa sesli mi söyledim ben onu?

Tatilde zırtpırt çektiğim fotograflardan oluşan bir kolaj... Kolaj mıydı yahu bunun adı?





[Üzerine tıklayınca büyümesi gerektiğini umuyorum...]

Editmedit: resimleri soldan sağa ayaktakilerden başlayıp kısaca geçeyim;

1.Burasının neresi olduğunu hatırlamıyorum, uykudan uyandığımda Aydın'da bir üstgeçitte yeğenlerime hamburger alırken bulmuştum kendimi. Üstgeçit burgerkingi.
2.Ekincik yolları
3.İlk akşam yemeğinden bir dikdörtgen.
4.Ekincik koyu yarı panoramik.
5.Ekincik koyu öbür yarısı
6.Ekincik koyunun yan taraftaki tepesi, panoramik devam. Pek panoramik çekmeye çalışmışım da işte hizayı tutturamamışım.
7.Köyceğiz Belediyesi Ekincik Halk Plajı
8.Plajın bir şemsiyesi, altında ben varım.
9.Köyceğiz gölünün Sultaniye kaplıcaları kıyısı, Allah'ım o ne koku.
10.İşte süpersonik kaplıca havuzu
11.Köyceğiz kordonu (Kordon yazıyor orada)
12.Köyceğiz gölünün dalgaları
13.Köyceğiz palmiyesi
14.Değişen oyun kültürümüzün tipik bir yansıması. Yahu bu arada şu psp'ler wifi ile internete bağlanıyor inanamazsın günlük, acayip şoke moke oldum.
15.Antalya yolunda Kamil Koç'un tavandaki acil çıkış kapısı. Üzerinde camı kırınız yazıyor. hangi camı?
16.Fethiye otogarındaki ayaklarım.
17.Eticin.
18.Tramvay'dan Antalya denizi.
19.Konyaaltı'nın tamamı, tramvayın son durağından çekilince böyle gözüküyor.
20.Yokuş aşağı Konyaaltına inen gölgem.
21.Beachpark'ta şezlongdan deniz görünmesi. (yiğit park)
22.Olimpos'taki plajın sağ tarafındaki kayalıklar. Pek güzel.
23.Yörükoğlu'nda adisyon. Aysti 3 lira.
24.Olimpos'taki plajın sol ucundaki şezlong. Yan çeviremedim.
25.Orange Pansiyon'daki açık büfenin yarısı. Lambrilerden ağaç evler. Güzel, fena değil, akşam yemeğinden sonra çaldıkları şarkılar hoş.
26.Dönüş yolunda çantada penguen.
27.Yolcusunu en çok...

5 yorum:

Yesari dedi ki...

resme tıklayınca hiçbirşey olmadı...hıhhh:(

Monera dedi ki...

Neden böyle oldu yahu anlayamadım. Bakıyorum şimdi ilgileneceğim kendisiynen.

Monera dedi ki...

Evet ilgilendim, ama resim sanki biraz garip oldu donuklaştı soluklaştı.

Ama artık tıklayınca büyüyor efenim, güle güle tıklayın güle güle büyütün. :]

efsa dedi ki...

Eee Eti cin.

Olimpos mu Adrasan mı çözemedim tam. aha işte orası.

Çay.

Ağaç ev.

Dibim düştü derler.
Düştü

Monera dedi ki...

efsaanım, olimpos evet doğru düşürdünüz. :]

(Durun ben şu resimler için bir edit yapayım posta.)(Neden durun diyorsam?)