4.09.2009

Bir ateve haber daha aldı beni benden

Sevgili günlük, bir ateve haber daha geçti gitti.

Bugünkü haber kuşağımıza, Venezuela başbakanı mı ne, o damgasını vurdu, ve dedi ki, "Evlenmeyi düşünen Türk erkekleri Venezuella'lı kızlarımızı da değerlendirsinler" gibisinden bi'şeyler bıdıladı.

Ve muhabir kardeşimize, bu öneriyi sokaktaki vatandaşa sormak kaldı tabi; :]

Cevaplarsa cidden kopartı yahu beni benden aldı.

"Vallahi ben düşünürüm." gibisinden kendine güvenen cevaplar olduğu gibi, "Tabi Venezuellalı kızlar güzel, hem ingilizceyi de geliştirmem lazım." gibisinden idiyotumsu ve bir taşla iki kuş misali cevaplar da vardı. Yaşlı bir amcanız hemen oğluna (belki de kendine :] ) "Getirin uleyn Venezuella'nın en güzel kızını alacağım" gibisinden uçup kaçarken, bir tanesi de "Hem tabi kızlar da güzel, iş imkanları falan da geniş" gibisinden oğlunu oralara göndermeye meyilliydi. Venezuella ekonomisini de çok yakinen takip etiği için oğlunun orada bir iş bulacağından emindi. :]

Heheh, böyle yani günlük, neler oluyor şu hayatta diyesi geliyor insanın Rafet El Roman'a inat. Nerede yahu kendisi bu aralar?

:]

4 yorum:

battaniyem dedi ki...

venezuella ankara büyükelçisiydi kendisi:) yaşlı amcamız ne diyodu gelinin elini bile öperim diyor ne günlere geldik ...hatta ondan önceki bi çocukta ben zaten yabancı düşünüyom dilimi geliştirecem dedi:)ne enterasan insanlar var...

bu senekini bilmemde geçen senenin birincisi Dayana Mendoza gerçekten çok güzel nese büyük hayranıyım yani:)

rafet elroman yeni yetenekler arıyodur :)

battaniyem dedi ki...

venezuella ankara büyükelçisiydi kendisi... aynı haberde yaşlı amcamızın gelinin elini bile öperim demesi çok komikti ne enterasan insanlar var...hatta bi tanesi ben zaten yabancı düşünüyorum hem dilimide geliştirecem diyor hey Allahım ya!!!

bu arada 2008 güzeli yani geçen seneki Dayana Mendoza gerçekten çok güzel hakkını vermek lazım:)

battaniyem dedi ki...

aynı yorumu iki kere yazdım meğer sen onay verecekmişsin :) ikisi farklı oldu ama :D

Monera dedi ki...

Hahaha, cidden yahu o neydi, dil kursuna yazılıyor sanki :]