6.09.2009

Çarpık Dertleşme

Sevgili günlük, bir cumartesi gününün daha sonuna geldik, ne sonuna gelmesi pazara geçmişiz de uyaranımız yok. Püü.

Sabah sabah annemin odaya girmesiyle uyandım bu sabah, "Oğlum işe gidecek misin bugün?" dedi. Ben de "Bugün günlerden ne?" dedim. O da sanki her sabah kalktığımda tarih mevhumumun karışmış olmasına alışıkmış gibi "Cumartesi" dedi. Ben de "Yok" dedim, "gitmiyorum". dedim. O da "İyi o zaman" dedi, "Sen yatmaya devam et." dedi. Anne sözü dinlerim ben, yatmaya devam ettim ben de :] Ayrıca okuyunca da şimdi amma çarpık cümle yapıları kullanmışım diye düşündüm. Sonra umursamadım çok.

Yorulduğumu hissediyorum bazen böyle durup da düşündüğümde. Belki de o yüzden yalnızken böyle gürültülü şarkılar dinlemelerim, düşünmeden zaman geçirmelerim kulağımdaki anlaşılmaz melodilerle. Düşünmüyorum öyleyse neyim?

Kitap okuma alışkanlığı edinemiyorum günlük. Yok bende böyle bir genetik kod. Kitap okuma alışkanlığı genetik midir bunu bir araştır. Genetikse uğraşmayacağım daha fazla çünkü.

Dün benim büyük yeğenle birbirimize [önce doğana büyük yeğen diyorduk biliyorsun], satranç konusunda araştırma yapalım yarın da iftarda bu konuyu birbirimize anlatalım diye ödev verdik. Araştırdım ben, ama bugün iftarda unuttuk ikimiz de, bak şimdi aklıma geldi.

Bekar günler başlıyor, aile efradı beni terk ediyor, üstelik kaç günlük olduğu belli değil. Mütemadiyen abla restaurantta iftara davetlisiniz. Aa yok içim razı gelmez, gel sana bi' yemek ısmarlayım diyorsanız, ısmarlayım demeyin, ısmarlayayım deyin. " garipdoyuran" yaz, 9999'a gönder, "garip kaldım bu alemde, yok mu bir kuru ekmek veren bu garibe" şarkısı cebine gelsin. :]

Uzun zamandır benim şu sevgili japon sevgilimle iletişime geçemiyordum. Bugün oturdum mütemadiyen kendisiyle takıldım. Ama henüz daha dilinden o kadar anlamıyorum, şimdilik çok doğaçlama bir ilişkimiz var. 6 tane teli var zaten, hayır ne kadar zor olabilir ki? Mutluluğumuz ayedaş'a bağlı. [ayedaş: anadolu yakası elektrik dağıtım aş.] :]

Alt kattakiler boya yapıyorlar, eve bir geldik ki, vay anamlar koku sarmış dört bir yanı, zehirlenecez lan. Gözlerim yanıyordu kokudan o derece, ama şimdi geçti, ya alıştılar, ya da ben çoktan zehirlendim. Zehirlendiysem beni bir acile macile bi' zahmet.

Sevgili günlük, öptüm seni şap şup. Zehirlendim lan herhalde ben, şap şup günlük öpüyorum. Acil beni acile, acile beni acilen, acilen acile acil. Bir de çay alabilir miyim ben, hişş garson? Garson yok mu lan orada? Ohoo. Çay vardı bizim?

Bugün yaklaşık 10 vardak çay içtim, bir çay vardağını 100ml olarak düşünecek olursak, 1 litre eder. vay anam. Vardak diye bir şey yoktur günlük, onun adı bardaktır. 10 bardaktan sonra vardak olur. Vardık mı acile?

Hiç yorum yok: