4.10.2009

Fuel'in Falls on me'si Oasis'in Wonderwall'ına benziyor

Dinleyelim...

"Fuel - Falls on me"

Bak şimdi bu şarkı var ya, "Fuel"den "Falls on me" deminden beri dinliyorum dinliyorum, ulan diyorum bi' şarkıya benzeteceğim ben bunu ama hangisine...

Kafama sonradan dank etmişti, aslında şarkı benzemiyor, başındaki gitar ile aralarda baslar ve mini mini sololar benziyordu. Evet çok şaşırmıştım. "Oasis"in "Wonderwall"ı gibiydi. [Neden böyle olayı hikayeleştirdim ki şimdi? Dramatizasyonlara gelesin püü. Neyse geçiyorum.]

Şimdi bi'daha dinledim de sanki benzemiyor mu yahu acaba? Bakayım, yok yok valla benziyor biraz, andırıyor yani. Aaa hatta Wonderwall'ın sonunda, en sonda çalanın aynısı be. Yok aynısı değil gibi de işte bayağı bayağı benziyor yahu, yok yok aynısı lan. Ohoo aynı oğlum bu. Ama güzel şarkı şimdi onu da söyleyelim.

Dur onu da ekliyorum şimdi, ispat diye buna derler.

Dinleyelim...

"Oasis - Wonderwall"

Benziyor abi benziyor...

Dipnotdediğinherzamandipteolmalıdır: O değil de "Black Label Society"den "Sold my soul"un girişi de "Greenday"in "Boulevard of broken dreams"ını andırıyor, ama onu da başka bahara artık.

Ahahaha, ulan aynısını eklemişim iyi mi Oasis diye. Dur düzeltiyorum.
Onu dinlemeyiniz bunu dinleyiniz...

Öz"Oasis - Wonderwall"

Dipnot da yukarıda kaldı. O kadar da dedik dipnot dediğin dipte olur diye ama şimdi hiç de kesesim ve yapıştırasım yok. Kalsın bu seferlik prensiplerimden ödün veriyorum. [Deli midir nedir?]

:]

Hiç yorum yok: