6.10.2009

Sevdiğim şarkılara şiir yazıyorum iyice manyadım


İlk duyduğum andan itibaren, evet...
Özür dilerim senden...
Daha önce bulmalıydım seni...
Diğer bütün hepsinden...

I want nothing else at all...


sadeceikidakikayirmibirsaniyeyetiyorbazeninsanınkafayıyemesine
"i want nothing else at all..."


[Not: Evet aynı zamanda Alpella-Ole'nin reklam şarkısıdır. "Goldfinger - I Want", Aaah ulan ah. Ah ben bu kadar rahatsız olmayacaktım, duramıyorum lan... (Zaten şiirin de sonu uymadı, neyse...)]

Allaah'ım delircem :]

4 yorum:

Mademoiselle Coco dedi ki...

Sevgi dolu bi insan...
:)

Monera dedi ki...

(Sabahtan hemen cevap vereyim sonra giremeyebilirim bloga, böyle bizim işyerinden bloga girerken sıkıntı oluyor da biraz, websense dalgası var, ne anlatıyorum yahu ben? :])

Ah sağolun, siz de öylesiniz. :]

Çok süpersonik parça ama değil mi... :]

efsa dedi ki...

Şimdi den devam etmeli her şeye. Daha öncesi sonrası yok bunun.

hem valla artık takdir beklemeye başlıycam. şu kelime doğrulama şeysini gıkım çıkmadan yapıyorum ama insan bir takdir eder, teşekkür eder. :)

Monera dedi ki...

Ah, takdir ediyorum seni Efsa, üstüne de teşekkür ediyorum. :]

Hem de en "gık çıkarmadan kelime doğrulayan insan" kategorisinde oscar'ı takdim ediyorum sana. :]