9.01.2010

Bir şarkısın sen idiyotluğu

Şu ateve'deki "Bir şarkısın sen" programında çocuk istismarı yapıldığını ısrarla savunmaya devam ediyorum sevgili günlük. İlk çıktıkları zaman da böyle diyordum şimdi de böyle diyorum.

İlk başladıklarında şöyle angut bir slogan türetmişlerdi, "Aaa burada çocuklar değil, sevdiğimiz şarkılar yarışıyor."

Şimdi de şöyle diyorlar, "Tüm Türkiye'yi dolaşıyoruz, sizin de çocuğunuzun -Bir şarkısın sen-çocuklarından biri olmasını istiyorsanız, çocuğunuzun şarkı söylemesi gerekmez, taklit yapabilir, fıkra anlatabilir, şiir okuyabilir... sizin şehrinize geldiğimizde elemelerimize katılın."

Elemeler mi? Neyi eliyorsunuz lan, çakıl taşı mı bu çocuklar?

(İşte böyle ikiyüzlü bi' program bu günlük bence.)

2 yorum:

melke dedi ki...

Senden nefret edicem bir gün haberin olsun. Ne zaman yorum yazacak olsam baştan sona okuyorum şu şeyi. Yazacağım yorumu unutuyorum. Bak gene unuttum. Sinirleniyorum ama.

Evet bence de diyim de, amaçsız olmasın madem.

Evet bence de. Ay egrii vit yu.

Monera dedi ki...

ahaha, şu haftasonu fazladan mesaisinden bayan bünyeyi bi' sevindirdin ki sorma melke :]

notun başına (melke daha önce çok okuduğu için artık okumasına gerek bulunmamaktadır) diye not düşeyim :]

[Notun başına not düşmek nasıl bir aymazlıktır?]