7.01.2010

sen bana birini bi' yerden androiding

Sevgili günlük, n'aber, nasılsın? Beni soracak olursan eh gülmediğimizi ölmediğimize sayıyoruz, öyle yuvarlanıp gidiyoruz, kafa bi'dünya ama söyliyeyim, harbi bu son hafta işsel yoğunluk vardı, kafakontak oldum, neyse, bana bu kalbin kadar temiz sayfayı ayırdığın için sana teşekkürü borç.

Aa bak ne dicem, az önce ekmek almaya giderken geldi aklıma, bizim burada eve su getiren bir bakkalımız var, mobiletle su dağıtıyor mahalleye, güzel.

Güzel de, adam bana sürekli Uğur diyor. Nereden öğrenmiş, kimden duymuş, ne zaman tanıştık da neden bana Uğur diyor bilmiyorum. Çünkü benim adım Uğur değil. :]

Ehehe bozmuyorum ben de adamı, su getiriyor mesela, "N'aber Uğur?" diyor, "iyidir abi senden n'aber?" diyorum, "iyilik valla n'olsun, koşturuyoruz" diyor, "Dayı nasıl?" diyor, [babama da dayı diyor bu arada] "O da iyi" diyorum, "takılıyor işte öyle", "aman aman sağlık olsun" diyor, "öyle valla" diyorum, [baya baya muhabbet ediyoruz adamla] üçbuçuk lira veriyorum, [normalde 4, bizden 3,5 alıyor], "hayırlı işler" diyorum, "iyi günler, dayıya selam" diyor, gidiyor.

Ulan bizi kesin başka bi' aileyle karıştıyor gibi ama du' bakalım :]

Hiç yorum yok: