8.01.2010

Dir komutu kullanmayalı kaç yıl oldu, dir ne lan?

Virüslüyüm ulan ben günlük. Uçuklandım yine.

Bu uçuk virüsü insan girdi mi bir daha çıkmazmış biliyor muydun? Az önce Kırmızılı hanım da onayladı. Bi' kere bulaştın mı bi' daha kurtulamazsın dedi, mafya gibiymiş, bi' kere girdin mi çıkışı yokmuş. Ya format ya da virüs programı lazım dedi.

Şimdi iyi de efenim, bu virüs programı dediğini kurdum ben, krem mrem sürdüm, bana mısın demedi.

Format desen? Yahu başlangıç CD'mi bulamıyorum ki? Hadi "Format C" dedik varsayalım, bi' de sap gibi [C:/>] kalmak var cd'yi bulamayınca. [Böyle miydi lan bu da, kaç sene geçmiş üzerinde, MSDOS mu kaldı azizim?]

Anaam, n'apıcam lan ben? [Ya geçer of.]

MSDOS dedim de aklıma geldi. Geçen gün, aslında dün, geçen gün aslında dündü. İş yerinde tee ortaokul yıllarımdan kalan oyunları indirdim. 486Dx33'ler zamanında. Misal bir pac-man, misal bir lemmings, misal bir prince of persia, misal bir prehistorik 2, misal bir the incredible machine, misal bir micromachines. felan feşmekan. Allah'ım nek kadar mes'utum. Netbuk'uma kuracağım bunları, artık hayat bana daha düşük çözünürlüklü, hoeleley. :]

Hiç yorum yok: