26.09.2010

Fizy'ksel çıkarım Vol:15 (Gad dem fizy)

Sevgili günlük eğer vaktim olsaydı -ki aslında var- #ironiyegel, sana yalancı olmadığıma dair binlerce yalan sıralayabilirdim. Ama ne yazık ki vaktim yok. Bu nedenle şimdilik şu nadide ötesi süper muhteşem şarkıyla seni baş başa bırakıyorum.

Bu arada yazının başlığından da anlayacağın üzere, fizy'de bu şarkının doğru düzgün bir kaydını bulamadım. Oturdum gecenin bir vakti uğraştım didindim kendim ekledim. Zaten kurda sormuşlar boynun niye kalın diye, senle muhattap olamam demiş. Burnu da büyükmüş çünkü.

Sonra n'aptım? Az önce eklemeyi düşündüğüm şarkıyı yüklemeye çalışırken, playlist'te başka bir şarkı kulağıma ilişti. O yüzden de vazgeçip yine fizy linki eklemeye kadar verdim. Ne kadar boş bir 15 dakika harcadım hesabı yok. Kim verecek bu giden 15 dakikamı şimdi geri? Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler? Şimdi bana seninle bir ömür vaat etseler? Şimdi bana yeniden ister misin deseler? Onlara koskocaman bir Amerikan atasözü söylerim. #meselafakyu

#kesinliklesanagöredeğil :]
Buradan (sağtıkyenisekmedeaçanzi)
Önemli: Sesin çok açık olmadığından emin olmadan linke tıklamayınız.

Boşa geçen zamanı okudunuz.

2 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

"Onlara koskocaman bir Amerikan atasözü söylerim. #meselafakyu"

Ne kadar ayıp ne kadar ayıp :D

Monera dedi ki...

:]] Ehehe