11.12.2010

Böyleyken şöyle

Uzun zamandır hasta olan ben şahsen kendim sanırım biraz daha iyi gibi gibiyim gibiyim gibi gibiyim gibi gibiyim gibiyim, gideyim de bir ıhlamur daha içeyim. Ve ayrıca söylemek istiyorum ki, saçmasapan bir nezle yüzünden bu kadar hastalanmış olmama evet buna çok içerledim, şimdi gidip biraz da dışarlayacağım ama dışarısı çok soğuk, çünkü neden, kar yağdı, kar yağınca da hepimiz üşümüş sayıldık.

Oysa eski kışlar böyle miydi?

Şarkıya gel:

[Iron and Wine - House by The Sea]

2 yorum:

Sazan dedi ki...

Kuzzuuuummm; iyileş artık yahu.

Bir de nereden bulursun bu şarkıları?

Monera dedi ki...

Sazan: iyileşiyorum yavaş yavaş :)
(bu arada Mecidiyeköy'e servisimiz varmış, 19:00'da Mecidiyeköy'de olabiliyorum, bu da bi'şey :] )

Bir de o şarkıları çok arıyorum, öyle buluyorum. :)