26.02.2011

Müzik ruhun hatasıdır (edited)

Olm sevgili günlük, biliyorsun benim siyah japon bir sevgilim var. (Seksi fotoğrafları için sağ tık yeni sekme) işte uzun zamandır kendisiyle çok derinlemesine ilişkiler içine girişemiyordum. Ama bugün havanın da soğuk olmasının verdiği güçle, kendisine sağlı sollu bi' giriştim, ağzını yüzünü dağıttım kendisinin.

Ve işte bu çabam sonucunda da şöyle meyveler aldım. Geel akşam pazarı geel.

Bu 1:


Bu 2:


Bu 3:
[bak bu biraz gürültülü öyle pat diye açıp da sonra, la leyli labalubada lamburleyli lap lup anlamam]

Bu 4:


Bunları şurada kayıt altına almaya çalışıyorum ama tabi malum iş yoğunluğu falan anca böyle sıkıldıkça zaman buldukça oldukça olmadıkça dıkça dıkş. Şurası dediğim yere buradan gidiliyor.

Haydi selametle.

Edüt: Lan hiç söylemiyo'sunuz. 2 ile 3'e aynı parçayı koymuşuz. Dinlemiyo' musunuz lan yoksa? :))

6 yorum:

imza dedi ki...

ahaahahah, ya ben de diyorum 2.si de gürültülü, niye 3 te demiş :D

imza dedi ki...

Ya ama orda olay bence zaten yorum; yorum farkı var lütfen :)

Berna dedi ki...

Dalga mı geçiyorsun bizimle :) İnsan dikkat eder parçaları yayınlarken :))))

Monera dedi ki...

Berna: Ehehe olur mu yahu, yazdım oraya gürültülü olanı :)

Berna dedi ki...

Ben 2'yle 3'ün aynı olmasından bahsediyorum. Dinlerken "Allah Allah, bunlar aynı mı bana mı öyle geliyor" diye düşünerek dinlemekten bahsediyorum :)))

Bu arada Japon sevgilin pek güzelmiş ;)

Monera dedi ki...

ahaha, ya sonradan farkettim 2 ile 3 ün aynı olduğunu :))