22.04.2011

Burda şaka yoook, burası Beşiktaş

Sevgili günlük, uzun zamandır -mesela bu bi'kaç gün olabilir- şu videoyu izleyip izleyip "vay bee" diyorum, motivasyon dediğin işte böyle menem bi'şey diyorum, nemenem bi'şey bu motivasyon diyorum, menemen falan mı yesem lan diyorum, hemen hemen her gün şu videoyu muhakkak bi'yerlerde görüyorum.

"Burası Sörbaybür beyler, burası Sörvayvıır."



"Adamsın Nihat anamsın" (anamsın mı diyor lan o?) ne demektir?

Yani, ulan adam iyice koptu, sakinleştirelim bi' durulsun manasında mı kullanılmaktadır, yoksa yürü be olm, kop kop, burda şaka yoook ben de buna tüm benliğimle katılıyorum manasında mı kullanılmakta mıdır, yoksa ben bu iki cümleyi biraz karşıtırdım galiba düşük oldu cümeleler, neyse.

Sonra bu videoyu izledikten sonra, aklıma şu video geliyor;



Sonra tam da "Ee benim eyvanlamam bu kadar ancak" diyecek gibi oluyorum ki, şu videoyu gördükten sonra, aslında eyvanlamamın o kadar da olmadığını bu abinin çok daha güzel eyvanladığını farkediyorum, buyurun buradan;



Hoco fogdorü çok önemli? Asdfghasds, hiç bi'şey anlamıyorum lan :]]

Sonra da, bu abimizin ne demeye çalıştığını anlamaya çalışırken kafaları sıyırmak üzereyken, aslında benden çok daha vahim durumda olan abilerimiz olduğunu görüyorum. İşte, kimsenin ne dediğini anlamayan temiz yüzlü abi.



Oleley.

Ha bu arada, şu 3.videodaki ne dediği anlaşılmayan abiyi birileri tercüme etmeye çalışmış, lakin ki, tam vakıf olamamışlar. :))

4 yorum:

Kıreyzi Görl dedi ki...

gece gece yattığım yerden kıkır kıkır güldüm.

imza dedi ki...

ahahahaaa, benim favori videom 3 :D lam ne dediği anlaşılmıyo hekketten len

Monera dedi ki...

kıreyzi: ehehe gül gül :)

Monera dedi ki...

imza: ahahah, len adam lambur lumbur konuşuyor :)