21.09.2015

Are You Tuning?


Şarkı güzel...

Şarkı güzel demişken aklıma geldi, bugün mü dün mü belki de birkaç gün önce bilmiyorum, Beşiktaş adına yazılmış en komik marşı dinledim. [Sanırım bugündü...] Beşiktaş'lı değilim ama cidden üzücü. "Oo yeee" ne lan :)

Neyse, futbola çok şeyapmayayım şimdi, bir şarkı ekleyip çıkacaktım halbuki, sonra twitter, youtube derken ömür geçip gidiyor farkında değilim. Oha cümleye bak, nasıl başladı nasıl bitti.

Şarkıyı ekleyip devam ediyorum; Jimmy bir yandan Dünya'yı yerken, bir yandan soruyor; "Are you tuning?"



Çıkamadım...

Aslında en çok yavaş bilgisayarlardan sıkıldım sanırım. Sanırım yavaş bilgisayarlar beni en çok hipnotize eden.

Intel'in bir haberini okumuştum, (intel bir işlemci markası oluyor, işlemci de bilgisayarlarla alakalı bir şey, bilgisayar? Hani şu facebook'a girdiğin...) bir yılda yavaş bilgisayarların çalışmasını beklerken geçirdiğimiz süre neredeyse bir haftaya tekabül ediyormuş. Bir hafta ne demek ya, yılda bir hafta izne çıkamadım lan ben bu sene, kafa atarım en okkalısından. Demek ki iş yerim bana hızlı bir bilgisayar alsa aslında bir hafta iznim bedavaya gelecek, çünkü zaten bilgisayarı beklerken çalışmıyorum, direkt atıl kapasite. Atıl kapasite! Kurt? Sen dur atılma.

Neyse, ne diyordum? Kendimizi tüketmekle o kadar meşgulüz ki, aslında ne yapmak istediğimizin farkına bile varmıyoruz. Ama bu gerçekten so pathhetic! Bunu düzeltmek için de hiç bir ayarlama bile yapmıyoruz. Tuning. Biraz ince ayar. Biraz bir dur ya, bir bak. Ömür gerçekten geçiyor bak şaka değil, ve çok hızlı. Hasta ruhlarımız var ve her gün daha da hastalanıyor, ne için, para mı, çöhret mi, bakın yazamadım bile, şöhret mi, yoksa henüz bilinmeyen yeni bir fenomen mi?

Evet, en çok bu yavaş bilgisayarlardan yoruldum, bu, düşük hafızalardan...

Hiç yorum yok: