16.09.2015

Sabah rutini olarak trafik

Sevgili günlük, yine trafik dolu bir günün sabahından merhaba. Bu yazıyı serviste işe giderken yazıyorum. Çok rahatım çünkü duruyoruz. Sanki evden yazıyor gibiyim. Keşke evden yazsaydım diye düşünmüyor da değilim. Hariha bir trafih var!

Bu arada dün servisi 10 dakika geri alalım dediler, tamam dedik. Tüm sabah rutinimi yeniden planlayıp 10 dakika erkene çektim. (Sadece 10 dakika erken uyandım abartmayalım.) Bekleme mahallime 10 dakika erken geldim ama servis gene aynı saatinde geldi. Ne yapayım ben şimdi! Kim verecek ulan benim kaybolan uykumun 10 dakikasını geri. Şimdi bana kaybolan uykularımın 10 dakikasını verseler, ohoo kesin uyurum. Aslında uyusam ya. Trafik de var. Uyuya uyuya dururuz. 

Dün younow'da canlı yayınım vardır. Şaka lan şaka yoktu. Dün younow'da bir kaç vine fenomeninin canlı yayınlarına denk geldim. Esteresan. Ama gereksiz. Gerçi düşününce, ne gerçekten o kadar da gerekli ki? Bir süre daha izler sonra sıkılır bırakırım diye düşünüyorum. 

Ben de bu değişen sosyal medya ortamında bir youtube kanalı açmaya karar verdim. Ama içerik konusu kafamı karıştırıyor. "Ne olmalı?" diye soruyorum kendime. Sonra peşine "Neden?" diye soruyorum. Sonra "Ne gerek var ki"? diyorum. Bakalım n'apıcam. 

Hiç yorum yok: