23.03.2010

Alman şair Goethe

Sevgili günlük, geç de olsa, sevgili Goethe’nin ölüm yıl dönümünü hatırlamak ve kendisi için bi’şeyler yapmak istedim. Her gidi koca Goethe, tam 178 yıl geçmiş ölümünün üzerinden, ve şimdi dönüp baktığımızda şöyle tarihe, koskoca bir Goethe geçmiş bu dünyadan. Vay bee, vay. [Ö: 22 Mart 1832]

O halde biz de kendisini bir şiirle analım; [çünkü artık iyice kafayı yedik.] Buyurun buradan yakın. :]

Goetheeee, Goethee, Goethe,
Hey gidi büyük şair Goethe,
Hep dedin öğütledin bize,
Giren şemsiye açılmaz Goethe,

Sen büyük Alman şairi Goethe,
Üzüldük duyduk sen gidince öte,
Şimdi seni sevmeyenler,
Oturup kına yaksınlar Goethe,

Şimdi nasıl çalışılır bu moralle,
Nerede özlü sözlerinden bi’kuple
Ruhun şadolsun hep şiirle
Ah Goetheee, vah Goethee,
Johann Wolfgang von Goethe.

RIP

10 yorum:

iris dedi ki...

:D pek bi güldüm efemm :D

de goethe abimiz bence pek mutlu olmamıştır anıldığına :))

Monera dedi ki...

Eehe, esprili bi' kişiliği olduğunu duymuştum amma? :] (Hem kötü bi'şey de yok efenim lütfen, abimiz tabi sonuna kadar, RIP) :]

iris dedi ki...

ben bilmemm :)
napolyonum ben, goethe'yle ilgilenmeem... sadece kendimi onun yerinee koydum, ben olsam kızardım :P

Monera dedi ki...

Ehehe, Ah Napolyon, az önce İmparator Neron da buraydı, Kenan Doğuluyla birlikte Romayı yakmaya gidecektik.

Kızarsa kızsın efenim ayrıca Goethe, sanat sanat içindir. :]

iris dedi ki...

napolyon olabilirim, ama sanata saygım sonsuzdurr :P

beni deee bekleeyinn len.. ben de geliiceemm :))

Monera dedi ki...

:] Arıyorum ama telefonları çekmiyor herhalde, mesaj atıcam, kapıkulede beklesinler, karayoluyla gideceklerdi.

iris dedi ki...

temem, ortaadaa bi yerde buluşalım...

yangııınn olurr bizz yangınaaa gideriizz :P

Monera dedi ki...

:] Tamam. Yakarken kolay tutuşsun diye Çelik'i de alacaklarmış yanlarına (ateşteyimateşteateştee olayı :]), o da Bandırmadan feribotla geçiomuş. beklicekler Meriç kıyısında :]

iris dedi ki...

eneeem ben bu açıklamadan sonraa sahnelerde duramam :D

kaçıyoruumm, kaçtııım :D

Monera dedi ki...

:]Güle güle gidin, Çelik'e de selam söyleyin, kendisine "Dongi dongi dong" diyorum, iletin.