4.07.2009

Kadir Navigasyon


Sevgili günlük, şu gps'li navigasyon aletleri var ya, çok acayip şeyler onlar. Böyle, adresi giriyorsun, sana gideceğin yolu tarif ediyor falan. Kaç km olduğunu söylüyor filan. Bir de sesli yani cidden söylüyor. Güzel bir hatun sesi koymuşlar, "300 metre sonra sağa" "200 metre sonra sağa" "100 metre kaldı" "50 metre sonra sağa" "Oo çok yaklaştın." "Ah gidi ah kaçırdın sapağı" "Neyse 50 metre sonra sağdan girebilirsiniz tekrar" "Ben sizi götüreceğim" "Başka bir arzunuz" falan gibi, oh konuşsun dursun. Sırf bu ablayı konuşturmak için saatlerce dolaşan insan tanırım efenim ben. Var öyle.

Ama olur mu? O araba suyla mı çalışıyor efenim? Yansın benzinler, dağılsın karbomonoksitler, ısınsın küreler, erisin buzullar. Ooh, neymiş, beyimiz ablayı dinleyecek.

Ama bunun müsebbibi işte o güzel sesli kadındır ben sana söyleyeyim. Ayartmaktadır sürücüleri. Koyun oraya böyle mahalle delikanlısı Kadir abinin sesini bakın ne oluyor. Boru mu, Deli Kadir uleyyn.

- Hoop, 300 metre sonra sola dedik.
- 200 kaldı bak, girdin girdin, girmedin giriyorum burdan şimdi sana.
- 50 metre, yanaş sağa uleyn.
- Lan ne biçim kullanıyosun şu arabayı, girsene sağdan geç bir makas, alo.
- Aha kaçırdın, vay ben senin direksiyon hakimiyetini "biibiiiip".
- İlerden dön sağa, ilk sağ.
- Layn.
- Dönsene leayyn. Delirtme lan beni.
- Oh nihayet. Sağa yanaş, 100 metre ilerdeki apartıman.
- Yanaşş.
- Hoop sağdan topla gel.
- Gel gel gel.
- Hooooooop. dur. Tamam.
- Şimdi, "İnin ulan arabadan!"
- Kadir Navigasyon'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Çünkü biz rampalarız ustasıyız, gözlerinin hastasıyız.
- Deli Kadiriz ulayn.
- Bip.

Gel de uzat yolu bakalım... :]

Dünya navigasyon devleri bu buluşumu kaçırmak istemeyeceklerdir. O yüzden hesap numaramı veriyorum, noyn noyn noyn...

:]

Hiç yorum yok: