19.06.2009

aynıylavaki

Sevgili günlük, yine geldik bir solukta bir haftanın sonuna. Görüyorsun değil mi, nasıl da geçiyor zaman bir solukta, aah ah öyle bir geçer zaman ki, dediğim aynıyla vaki. Birden dursun istemez misin, seneler olunca mazi? Ah işte öyle bir geçer zaman ki, aklın fikrin şaşar. [Aynıylavaki.]

Geçen hafta içinde “zoptik” diye bir Türk twitter’ının çıktığını duydum. Yani bana sorsan günlük, lan derim twitter’i kullanmıyorum ki zoptik’i n’apıyim. Ne saçma bir yatırım. Ya da zaten twitter’i kullanıyor millet zoptik’i n’apsın? Ama işte işler öyle senin dediğin gibi yürümüyormuş bu internet aleminde demek ki, acı ama gerçek. Evet anladım şu an kendimi çok savunmasız hissediyorum, ühühü.

Sonra, Facebook alan adlarını ilk alanlar aldılar. Yani atı alan Üsküdar’ı geçti gibi. Bu da yani yıllardır kafamı kurcalar. Atı alan neden Üsküdar’ı geçiyor? Hayır yani Kadıköy var, Maltepe var, var da var. Üsküdar’ın olayı ne ki? Atışalanı var mesela, atla daha bir çok bağlantılı diye düşünüyorum, o niye değil?

Güzide bir internet gazetemizin manşetine takıldım. “İşte ÖSS’nin cevapları.” Len şunu 1 hafta önce veremediniz mi çoluk çocuk sevinsin. Böyle bir mutlu olsun insanlar, mutlu olsun tüm evren. Yeniyılda hepbirlikte yeni yılda hey hey. Teey teey.

Ama öyle de dememek lazım. Misal ben şahsen kendim çok acayip sınav mağduru oldum günlük. Anadolu liseleri vardı eskilerde, aah ah, [var mı hâlâ acaba bilmiyorum] onlara sınavla giriliyordu, bizim girdiğimiz sene sınav sorular çalınmıştı, sonra bir daha sınav yaptılar. Halbuki ilk sınavım ne de güzel geçmişti, ama sonra tabi bir demoralizasyon bir demoralizasyon sormayın, tam bir demonstrasyon yani.

Efenim bizim zamanımızda ÖSS de iki aşamalıydı, ÖSS başka ÖYS başkaydı. Başkaydı bee. Çilekeş öğrenciler, heey hey. Sonra n’oldu. Hayır yani, bizim nesilde mi bir cenabetlik var anlamıyorum ki, ÖYS’ye girdik, pat gene sorular çalındı. La noliy? Tabi yine aynı demonstrasyon periyodu. İlkini yapan ikinciyi de yapar değil mi? Aah ah, nasıl sığ bir düşünce bu? Belki ben o sınavdan çıkınca “Oh bitti” deyip bastım resetime. Sildim kafayı temizledim. Ha, n’olucak o zaman n’olucak? Ya ben silseydim kafayı basıp da resetime. Hı? Bassaydım resetime? Ya bassaydım. Resetime. Bassa. Resetime. Ya resetime. Bassayadım. Resetime. Ya habibi. [Aha kilitlendi] :]

Hiç yorum yok: