11.03.2014

Belli belli

Yahu öyle bir ortam oldu ki, iyice paranoyak olduk be günlük. Fultayım paranolmal aktivitiiz. Acaba o öyle dedi, doğru mu dedi, bu böyle dedi, acaba doğru mu, doğru demişlerdi, yok o değilmiş, yalan dedilerdiydi la buna aa doğru çıktı, bu adam daha önce şöyleydi, şimdi oo jöle mi sürmüş, yok la sakal bırakmış, n'apmış ya öyle mi yapmış, yok lan yalandır, yok olm doğruymuş. Gazeteyi bırakmış, yok olm atılmış, o eskiden şöyleydi, şimdi böyle.

Hay skiim.

Doğruyu aramak diye bi'şey kalmadı. Herkes zaten inanmak istediğine inanıyor, herkes zaten çok belli. "Ulan acaba?" demiyor kimse de. Ulan acaba yediler mi lan harbiden?

Sıkıldım yeminle.

Bugün bir mitingde (buna da miting miting miting hoşuma gitmiyor demek ama neyss) Başbakan diyor ki, "İşte efenim bunlar (Yazar burada Gülen Cemaatini kastediyor) 2 sene önce iyiydi de, şimdi ne oldu böyle döndüler, bize cephe aldılar? Rant hep rannt sevgili kardeşlerim." "Paralel yapı (Yazar burada Gülen Cemaatini kastediyor) devletin her kademesine sızmış sevgili kardeşlerim" ve benzeri söylemler. (Kelimeleri tam hatırlayamadım işte, buna benzer bi'şeyler)

Be hey ulen bey amca, adama demezler mi (ki demiyorlar) "Yahu bu yapı, bu güzel devletimizin her kademesine sızarken, siz nerede sızmıştınız acaba? Hiç mi görmediniz duymadınız." ya da "Aga iyi diyorsun da, o yapı oralara sizin de desteğinizle yerleşmiş diyorlar, ne diyeceksin?" şimdi apar topar binlerce insanın görev yerini değiştirmeler falan, fişlemeler filan, "Hocam iyi diyorsun da, iki sene önce can ciğer kuzu sarma biz miydik ulen, gel gel n'olur gel diye biz mi zıplıyorduk meydanlarda malum kişi için" yok efenim, demiyorlar. Ben diyorum, ama kendi kendime diyorum, zira sıkıldım harbiden.

Velhasılı kelam, ben yatar hagi.

Hiç yorum yok: