11.10.2018

Raşitler Öğretisi

Yağmurlu ve aşırı gereksiz yere uyanılıp işe gelinen gerizekalı bir İstanbul sabahından merhaba günlük...

O kadar yorgunum ki, resmen sabah uyanılınca bir kenara atılıp yığılan alelade bir yorgan kadar yorgunum.

Düşünsene, geceden sabaha kadar üstünü örtüyorsun, koruyorsun, üşütmüyorsun, sabah kalkınca ilk gördüğün muamele ise bir kenara fırlatılmak oluyor. Evet yorganlardan bahsediyorum, yorganlar, yorganlarımız. Bu aydınlanma anından sonra yorganıma daha iyi davranmaya karar verdim. (vermedi)

Ülkenin %90'ında D vitamini eksikliği varmış. Belki de bütün bu sığırlığımızın nedeni D vitamini eksikliği olabilir. Sığırların D vitamini düzeyi nasıl acaba? Bakalım [Link]...

Bu arada az önce sığır dünyasının derinliklerinde dolaşırken, D vitamini eksikliğinden Raşitizm meydana geldiğini bildiğimi hatırladım. Raşitler Öğretisi, Raşit Doktrini, Raşitlerin Dünyaya Bakışı ve Vizyonu gibi açıklamalarla açıklayabileceğimiz Raşitizm kavramında, ne diyorum ben ya...
Neys.

Yorgunum da yorgunum, başka bir açıklaması yok, burada kendime Serdar Ortaçgil'den "hayaaat beni neden yoru yosun?" isimli yosun kokan parçayı armağan ediyorum. D vitamini konusuna biraz eğilmem lazım ama. Bu arada eğildiğime göre D vitamini konusu benden daha aşağıda demek ki. Ne eğilecem ya bi sn, vazgeçtim, o gelsin.

Dün gece uykumun arasında bir şiir yazıyor gibiydim, ama hayal meyal hatırlıyorum, sanki şiir de değil gibiydi ama, neyse hatırlayamadım şimdi, 
Bazı kitaplar görüyorum, her sayfasında bir cümle var, 200 300 sayfalık kitaplar. Afedersiniz ama böyle kitap olmaz. harcanan kağıda yazık. Aforizma kasıp sürekli duyar yapan yazarların kitaplarını almayın, aldırmayın. Böyle saçma şeylere para harcayacağınıza gidin o parayla yarım ekmek tavuk döner falan yiyin. Artık tavuk mudur martı mıdır, döner midir dönmez midir bilinmez tabi...
Çay içmem lazım.


[Bir takım linkingparking şarkılaring...]


Hiç yorum yok: