2.11.2018

Her Yanım Hezeyan

Ya işte ondan sonra onbir sevgili günlük. 2 3 5 gündür üzerimde enteresan bir enteresanlık var, uykumu alamıyorum, dinlenemiyorum, uyuyamıyorum, uyanamıyorum, bütün olumsuzluk eklerini kendime toplar gibi gibiyim gibiyim.


Yine günlerden bir "Bugün Cuma Enseyi Kapa" gününden daha hepinize sevgiler selamlar. Hava çok kasvetli, kasım kasım kasvet akıyor bulutlardan. Yağmur mu yağacak, yoksa ben mi ağlayacağım bilemiyorum.


Herkes kendi aleminde, herkes de kendini çok beğeniyor.


Yazıp yazıp silinen cümleler gibi, bir an önce geçmesini bekliyorum bugünün, ki eve gidip uzun uzun uzanmak, kısa kısa televizyon izleyip mırıl mırıl uyuklamak istiyorum. Geç gün geç.

Gün geçmiyor ki bir gün daha geçmesin. Geçmiyor...


Geçtiğimiz günlerden bir gün "mutluluk" konulu bir seminere katılmıştım. Olayın ironikliğine bakar mısınız, mutluluk seminerde aranacak bir olguya dönüşmüş. Hayatta mutluluğu arama konusunda başarılı olduğunu düşünen bir abimiz çıkıp konuştu falan. Güzeldi aslında, ama beni mutlu etmedi. Zaten aslında mutlu etmeyi de vaat etmiyordu, neden şimdi sanki öyleymiş gibi bir algı yarattıysam. Adam çıktı, ben mutlu olmak için bunu bunu yaptım dedi aslında. Çok da yüklenmeyelim şimdi, araştırmış falan. Bakınca aslında çok da yanlış şeyler değildi zaten anlattıkları.


Hayattan beklentilerimi azaltmam mı lazım acaba mutlu olmak için? Mutluluğun formülü çok mu açık? Yoksa açık mı değil? Kapalı mı lan mutluluk? Kapattınız mı olm mutluluğu? Bu saatte mutluluk mu kapatılır? Saat daha onuyedigeçiyor.


Geçmiyordu... O kadar beklediğim halde henüz daha 37 dakika geçmişti bu yazıya başlayalıberi. Arada biraz iş de yaptım ama yani 37 dakika boyunca bu yazı ile uğraştığım düşünülsün istemem. Niye istemiyorsam? Düşünülürse düşünülsün be bana ne.


Kesinlikle ve kesinlikle uyku düzenimi korumalı ve spor yapmaya başlamalıyım. Spor derken mesela golf.


E-Sporculuk da spor sayılır mı mesela? Fortnite'da 11 kill aldım geçen tisko tisko partizani dalaşında. Nasıl? Bence sportif.


Beslenme de önemli. Huzur da önemli. O da önemli. Bu da önemli. Ulan her tarafımız önemli şeylerle doldurulmuşken, doldurulmuş demişken, siz hiç doldurulmuş bir hayvan gördünüz mü? Her tarafımız beklentiler, umutlar, hüsranlar, hezeyanlar, heyelanlar ve bilumum -larlar'la doldurulan hayvanat gibiyiz bazen.


Sabahtan beri 3 bardak çay içtim, bana mısın demedi. Kimesin ulan kimesin?


Ben kısmen kaçar, gelirim yine. Haydibayimasu.

Hiç yorum yok: