6.11.2018

Uçurumlamak

Merhaba saygıdeğer günlük, hemen yazıp kaçıyorum,

Öncelikle salon adamı çizgimden kayıp yazıya ayımtrak bir giriş yaptım biliyorum ama sonuçta herkes zaman zaman biraz ayılaşmaz mı?

Neydi ulan bu aklımı kanatsız kuşa çevirip de uçurumlardan itekleyen ha, neydi?

Uçurumlar demişken neden çoğul kullandım ki şimdi ben bu kelimeyi? Uçurum sürekli atlanabilecek ya da birisinin sizi sürekli atabileceği doğal bir kaya oluşumu değildir ki? Uçurumdan bir kez atılınır o da eğer çok şanslıysan. Çünkü rivayete göre uçurumlardan paraşütsüz, planörsüz ya da gözleri açık bir şekilde atılan insanların daha henüz yere inmeden kalp şıpazımından şıpazladığı söylenir. Ne kadar doğrudur bilinmez. Bu yüzden insan uçurumlardan atılamaz.

Ancak ve ancak tek bir uçurumdan atılabilecek yürek vardır insanda.

Hiç yorum yok: