29.07.2009

Tüü

Yahu şu sikrıtsivi [servet cv] [yalnız, okunuşunu yazınca da harbiden bomba oldu] [ahahhaha, daha büyük bomba da secret yazamadım servet yazmışım onda oldu, tüüü senin kelavye kullanım becerine, tüü senin kelavye yazamayışına, tüüü hala kelavye, klavye klavye tüü, dilimde tüü bitti.] var ya, çıkacağım abisi ben bunun maille bilgilendirme aboneliğinden. Zamanında iş arayış sürecinde girmişiz hasbelkader, tamam zamanında çok da işe başvurmuşluğum vardır kendisiynen, ama ne yalan söyleyeyim hepsi de tırt çıktı yani. Şimdi de her sabah gelip de mail kutumu açtığımda tek gelen mailin sikrıtsivi’den gelmiş olması beni darım darım darlandırıyor. Lan sırf başka başka mailler gelsin diye abik gubik mail gruplarına üye olmayı planlıyorum, sırf mail kutum şenlensin, okumadan silerim zaten herhalde.

Varmış ama öyle bir hastalık biliyorsunuz değil mi, neymiş o hastalık, “mail kutuma mail geldi mi acaba huzursuzluğu sendromu”. [evet ismi az önce attım] Huzursuz mail kutusu sendromu. İnsanlar mail geldi mi acaba diye o mail kutusunun açılması sırasında bayağı bayağı bir huzursuzluk yaşıyorlarmış. Ulan geldi mi gelmedi mi, niye gelmedi, kimden geldi, geçen gün bir maili cevaplayıp 10 kişiye gönderdiydim acaba kaç tanesinden cevap geldi, mikrosoft da hala benim çeki göndermedi, halbuki o kadar kişiye de göndermiştim, cc’deki kadına özel mail bile atmıştım, lan nasıl huzursuzlandım bak şimdi, başlarına bi’şey mi geldi. [Bak, tipik sendromlu insan.]

Yabancı içerikli siteleri gezdikten sonra yerli içerikli siteler çok amatör geliyor be günlük, internete çabuk adapte oluyoruz da, şu profesyonel siteler konusunda hala ortaokul 3. Hadi bilemedin lise 2. [Böyle de tanımlama mı olur demeyin.] Misal bir “engadget” diye bir site var, [hay senin dil bilgini] bir de “techcrunch” diye bir site var [hay senin dil bilgini 2], şimdi buralarda yayınlanan haberlere bakıyorum bazen, sonra o gün içinde ya da ertesi gün “pat” bizim yerli sitelerde de aynı haberleri görüyorum. Tasarımları konusunda ise, evet demiştik henüz lise 2.

:]

Hiç yorum yok: